Opieka

Opieka zapewnia sieciową opiekę koordynatora serwisu nad parkiem samochodowym Klienta oraz rzeczywiste koszty obsługi posprzedażnej w sieci Dealerów BSC oparte na:

  • stałej stawce jednostki pracy serwisu,
  • stałej wartości rabatu na części zamienne,
  • jednolitych normach czasowych producenta (LTS).

Pakiet serwisowy Opieka oparty został na określonych standardach obsługi posprzedażnej i zapewnia:

  • Opiekę Dealera Koordynatora nad parkiem samochodowym Klienta realizowaną w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda na terenie całego kraju.
  • Priorytetowość w przyjęciu pojazdu Klienta do serwisu.
  • Najkrótszy możliwy czas naprawy.
  • Wydłużony czas pracy serwisu (co najmniej 60 godzin w tygodniu).
  • Bezgotówkowy system rozliczeń w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda członków BSC.
  • Scentralizowany system rozliczania kosztów obsługi posprzedażnej – jedna zbiorcza faktura od Dealera Koordynatora.
  • Zbiorczą, miesięczną fakturę z co najmniej 14-dniowym terminem płatności.
  • Znormalizowane normy czasowe obowiązujące przy rozliczaniu kosztów serwisowych.
  • Jednolite ceny części zamiennych w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda członków BSC.

System rozliczeń oparty na rzeczywistych kosztach opieki nad parkiem samochodowym Klienta realizowany w sieci Dealerów BSC.