Opieka
Opieka zapewnia sieciową opiekę koordynatora serwisu nad parkiem samochodowym Klienta oraz rzeczywiste koszty obsługi posprzedażnej w sieci Dealerów BSC oparte na:
- stałej stawce jednostki pracy serwisu,
- stałej wartości rabatu na części zamienne,
- jednolitych normach czasowych producenta (LTS).
Pakiet serwisowy Opieka oparty został na określonych standardach obsługi posprzedażnej i zapewnia:
- Opiekę Dealera Koordynatora nad parkiem samochodowym Klienta realizowaną w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda na terenie całego kraju.
- Priorytetowość w przyjęciu pojazdu Klienta do serwisu.
- Najkrótszy możliwy czas naprawy.
- Wydłużony czas pracy serwisu (co najmniej 60 godzin w tygodniu).
- Bezgotówkowy system rozliczeń w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda członków BSC.
- Scentralizowany system rozliczania kosztów obsługi posprzedażnej – jedna zbiorcza faktura od Dealera Koordynatora.
- Zbiorczą, miesięczną fakturę z co najmniej 14-dniowym terminem płatności.
- Znormalizowane normy czasowe obowiązujące przy rozliczaniu kosztów serwisowych.
- Jednolite ceny części zamiennych w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda członków BSC.
System rozliczeń oparty na rzeczywistych kosztach opieki nad parkiem samochodowym Klienta realizowany w sieci Dealerów BSC.