Dlaczego My?

Firma Auto-Boss będąc na rynku od wielu lat, ma bogate doświadczenie w obsłudze klientów flotowych. Słowa doświadczenie i wiedza oraz zasada „myśl jak klient” towarzyszą nam od zawsze.
Lata konsekwentnej polityki umożliwiły rozwój Działu Obsługi Klientów Flotowych, który w porozumieniu z importerami i innymi podmiotami stworzył kompleksową ofertę skierowaną do firm, posiadających pojazdy różnych marek.

Nasz zespół to ludzie, którzy mają wysokie kompetencje poparte wiedzą techniczną w koordynacji napraw i potrafią wesprzeć użytkownika pojazdu w każdej sytuacji. Dedykowany doradca w porozumieniu z Państwem ustala procedury obsługi optymalne dla Państwa firmy.

Wyróżnia nas na tle innych potencjał techniczny, zaplecze logistyczne oraz pełne przygotowanie, które pozwalają na samodzielne wykonywanie oferowanych usług.

Nasze główne atuty

  • specjaliści w zakresie obsługi mechanicznej, blacharsko-lakierniczej, wynajmu pojazdów oraz zarządzania flotą
  • rozbudowane zaplecze serwisowe
  • jedna z największych i najlepiej wyposażonych w kraju blacharni
  • rozbudowana flota pojazdów zastępczych klas A-D, dostawczych do 3.5t
  • własne lawety do holowania samochodów osobowych i dostawczych do 3.5t

Satysfakcję czerpiemy z zadowolenia naszych Klientów, co jest motywacją
do dalszego rozwoju w tworzeniu nowych rozwiązań flotowych

Proces obsługi

Proces obsługi

Etap
1

Informacja tel., mailowa lub osobista o potrzebie serwisowej od użytkownika lub flotowca do Działu Obsługi Posprzedażnej Flot – Opiekuna floty.

Etap
2

Informacja zwrotna od Opiekuna dotyczącą sposobu i miejsca wykonania usługi.

Etap
3

Zastosowanie się do wytycznych dedykowanego opiekuna tj. zgłoszenie się we wskazanym serwisie, ewentualne wypełnienie dokumentów szkodowych.

Etap
4

Pomoc opiekuna w przypadku konieczności skompletowania dokumentacji, wypełnienia druków i innych wymaganych przez serwis.

Etap
5

Odebranie jeśli zaszła potrzeba samochodu zastępczego.

Etap
6

Stały kontakt między użytkownikiem pojazdu a opiekunem oraz bieżące informowanie szefa floty.

Etap
7

Kontakt opiekuna z innymi ewentualnymi podmiotami uczestniczącymi w naprawie tj. T.U., brokerzy.

Etap
8

Odbiór pojazdu we wskazanym terminie, podsumowanie wykonanej usługi.